Blogglista

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Beror nog på vad det är som jag sörjer. Men kanske Sven Bertil Taubs tolkning av Himlen runt hörnet, sist ja lyssna på texten så börja jag gråta. Men det var ju inte det samma sak som frågan. ja ja!
https://open.spotify.com/track/6uI3m8xHVb9FLZMhfxNvns

Beroende av:

Kaffe, internet

 

Vem behöver du mest just nu:

Min storasyster och Gud såklart

 

Vad tror folk om dig?

Att jag inte har några hämningar.

 

Stämmer det?
Såklart jag har hämningar :)

 

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är så glad jämt. Och att jag har långa ögonfransar

 

Brukar du skratta för dig själv?
Ja det händer, har kommit på mig själv att sitta och skratta åt något roligt som sker på tv:n.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Behöver du fodral?

 

Nästa mål i ditt liv:
Att bli klar med studierna.

 

Hur svarar du i mobilen?
Om jag vet vem det är: Hej eller hallå hallå
Okänd: Hej det är Linda!

 

Vem ringde dig senast?
Rebecka

 

Antal timmar sömn inatt:
ca 10h (!) Galet mycket. Var så trött igår kväll och kämpade med att hålla ögonen öppna. Sen hade jag bestämt mig att ta sovmorgon så många timmar blev det.

 

Tycker du om din pappa?
Jag tycker om min pappa! Även om jag var lite smårädd för honom och hans temperament när ja var liten, men det är jag inte idag. Utan idag ser jag honom som en man som har svar på mycket frågor och som bidrar med det han kan.

 

Brukar du komma i tid?
 99% av alla gånger i mitt liv har jag nog kommit i tid. Allra helst innan utsatt tid.

 

När mår du bra?
När jag får vara i närheten av människor som jag tycker om och vistas i min nystädade lägenhet..

 

Hur känner du dig nu?
Jag känner mig bra! Har tagit helg så det känns gott. Halvfastan går bra och jag klurar på saker som jag kan hitta på. 

 

Vanligaste färg på dina kläder:
Helt klart övervägande svart.

 

Var du aktiv i skolan?
Ja det vill jag minnas, dock höga krav på mig själv och alltid vilja prestera för högsta betyg. 

 

Favoritdryck på morgonen:
Kaffe med mjölk i.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
En vanlig vardag mellan 21:30-22:30

 

Är du blyg?
Nej, ytterst sällan.

 

Sysslar du med någon idrott:
Nej, idrott är verkligen inte alls min grej. Men har ridit i mina yngre dagar

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja jag vet inte. Attraherad kan man ju bli, men det känns som att det kan vara smart att lära känna varandra lite innan man blir kär.

 

Är du bortskämd?
Jag kanske är bortskämd med att jag har ett fint liv, är förhållandevis väldigt frisk, har mat på bordet och tak över huvudet.

 

Nu är det slut

 

 
Allmänt | |
Upp