Sen sist..

Hej på er! Speciellt ni som har klickat in er här på min lilla blogg titt som tätt trots den stora frånvarorn av blogginlägg. Orken och lusten till att blogga har inte funnits där. Mycket har hänt sen sist! Saker som aldrig skulle drabba min familj har skett. Det är så att min pappa har drabbats av cancer. Jag tänker inte skriva mer om det här, då jag inte har frågat och pratat med min pappa om att ta upp detta på min blogg. Så nu lämnar vi det ämnet här vid denna punkt.
 

Kommer successivt att försöka blogga ikapp så gott jag kan för att fylla arkivet, då detta är som en digital dagbok att göra återblickar i. Skolan är  avslutad för den här terminen och min sommar på turistbyrån har dragit igång! Ja känner på mig att detta kommer bli en bra sommar! :)
På återseende snart igen!
PUSS
 
Allmänt | |
Upp