Mars mars måne

  • Min VFU (praktik) drog igång på Regattan och jag njöt av få vara bland alla underbara barn och fantastisk personal ännu en gång. Den här gången på en småbarnsavdelning i fem veckor. Fick vara med på kompetensutvecklingsdag och höra massa spännande föreläsningar bland annat. Utvecklades enormt mycket och ville bara suga åt mig allt som en tvättsvamp. Jag älskar redan mitt blivande jobb! Försökte fota en bild att sätta upp i hallen på hemvisten som inte skulle avskräcka alla föräldrar, gick sådär klockan 6 på morgonen, därav påsarna under ögonen.

  • Det var PU-årsmöte i Tidaholm, med kombinerad inspirationsdag. Jag spelade in en liten reklam film som sågs av närmare 1000pers totalt. Ja käre tid!

  • Gick på en konsert med Vitality Gospel Choir, wow alltså! Så otroligt läkande för själen att höra alla dessa sånger.

  • Hemgruppen som jag är med i och som består av endast kvinnor i blandade åldrar åkte iväg till Hova och sjöng en söndagskväll. Det är så härligt att sjunga med dessa kvinnor då det inte är viktigast hur det låter utan till vem vi sjunger och ärar.

  • Var på ett kundevent på kronans apotek där vi fick träffa en representat från LCC som är blondinbellas skönhetsbolag. Jag blev frälst och köpte en deo, mascara och torrschampo. Toppen nöjd!

  • Lämnade även snebenans land till mittbena landet och trivdes fint!

 
 
 
Allmänt | |
Upp