Morgonlistan

Lär känna mig genom denna morgonlistan!

När går du upp? 
Nu under sommaren om jag börjar jobba kl10 går jag upp vid 08:00, kan snooza fram till 08:30.

Vad är det första du gör varje morgon? 
Besöker badrummet

Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon?
Max 15min totalt

Är frukost viktig?
Japp, de dagar jag inte fastar tycker jag det.

Vad äter du till frukost
En fastedag blir det en kopp kaffe med mjölk.
En vanlig dag blir det en kopp kaffe med mjölk,  en smörgås och naturell yoghurt/fil med solroskärnor i.

Är du morgontrött?
Nej.

Vad har du för alarm?
Min Iphone och väckningsljud morgonpigg

Hur ser en perfekt morgon ut? 
Vakna av mig själv i rimlig tid och känna mig utvilad. Lång och god frukost antingen ute på trädäcket eller framför en film.

Vad är det bästa med morgonen? 
Man får så mycket gjort på förmiddagarna. Starta dagen helt enkelt. 

Hur går du helt klädd på morgonen? 
En vanlig jobbdag hoppar jag i kläderna innan frukosten.
Annars kan jag strosa i nattlinne/morgonrock tills efter frukost.

 

Allmänt | |
Upp